روش کار نودینو چگونه است؟

روش کار نودینو چطوریه ؟

به این ترتیبه که توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل، برنامه های خودشون رو جهت معرفی در سایت نودینو ارائه میکنند.

به منظور حمایت از کالا و خدمات ایرانی شبکه نودینو صرفا به معرفی و ارائه اپلیکیشن های ایرانی میپردازه تا از این طریق زمینه برای رشد روز افزون فعالیت شرکتها و متخصصین ایرانی فعال در حوزه توسعه نرم افزار موبایل فراهم بشه.

در حالت عادی معمولا خود شما هم تمام هزاران اپلیکیشنی که می بینید رو نصب نمیکنید چون شناختی از اونها و کاربرد ها و مزایاشون ندارید .

خب این اپلیکیشن های جدید باید دیده بشن و همچنین نیاز به معرفی دقیق و آموزش نحوه ی استفاده برای افراد دارن.

در نودینو فرصتی فراهم شده تا ما بتونیم با معرفی اپلیکیشن های جدید به دیگران هم درآمد خوبی رو برای خودمون ایجاد کنیم و هم به توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی کشورمون و تبلیغ و حمایت از تولید و کارگر ایرانی کمک قابل توجهی کرده باشیم.

نودینو و سه فرصت عالی برای سه گروه :

1- صاحبان و توسعه دهندگان اپلیکیشن ها میتونن در مدت زمان بسیار کمی با استفاده از طیف
وسیعی از کاربران نودینو اپلیکیشن خودشون رو بطور دقیق به مخاطبین خودشون معرفی کنن و کسب
و کار خودشون رو در مدت زمان کمی به سوددهی برسونن.

2- مصرف کنندگان و علاقمندان به اپلیکیشن های جدید هم از طریق اپلیکیشن نودینو با  اپلیکیشن های مفید و جدید بطور کامل آشنا میشن و با استفاده از اونها علاوه بر ایجاد رفاه و سرگرمی بیشتر در زندگیشون، در وقت و انرژی خودشون هم صرفه جویی میکنن.

3- و اما گروه سوم علاقمندان به کسب درآمد های اینترنتی هستن که با پیوستن به nodino میتونن از این فرصت عالی استفاده کنن. در نودینو تو از چند طریق میتونی درآمد زایی خوبی رو برای خودت ایجاد کنی که در بخش های آتی در موردش برات توضیح میدم.

توجه:

نودینو به عنوان یک سایت، مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن تجارت و همچنین مجوز نماد طلایی رسانه از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد رو دریافت کرده.

همچنین سرویس nodino توسط یک شرکت دانش بنیان زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر اساس فناوری بومی طراحی و ایجاد شده.

کانال تلگرام ما :

کانال تلگرام نودینو