اپلیکیشن پای نتورک Pi Network

کسب درآمد با اپلیکیشن  Pi Network و ارز دیجیتال پی pi ( پای )

pi network چیست

نکته بسیار مهم :  پای نتوورک یک اپلیکیشن خارجی است و هیچ ارتباطی با شرکت و اپلیکیشن نودینو ندارد.

ایردراپ یا اپلیکیشن PI NETWORK و ارز دیجیتال PI ( پای ) چیست ؟

همه ما از زمانی که علم ریاضیات را یاد گرفتیم ، با عدد پی  ( تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است ) آشنا شده ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است که کاربردهای زیادی در محاسبات مثلثات ریاضی دارد.

ایردراپ نیز به معنای تقسیم ارز دیجیتال رایگان بین مردم به مدت محدود برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با ارز مورد نظر می باشد. پس از جذب مخاطبان ، ارز دیجیتال در صرافی های بین المللی لیست و قیمت گذاری شده و قابلیت خرید و فروش پیدا می کند.

ایردراپها در صورتی که بتوانند در جذب تعداد مخاطبان بیشتر و توسعه بازار خود موفق شوند و پس از ارزش گذاری ، قیمتشان افزایش پیدا کند پتانسیل درآمدزایی بالایی خواهند داشت و  یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاری از اینترنت هستند.و بسیاری از افراد در جهان از این طریق به ثروتهای زیادی رسیدند.

بیشترین سود را کسانی می کنند که صبر داشته باشند و در زمان ارائه رایگان ارز آنها ، سکه یا توکن بیشتری جمع آوری نمایند.

در صورتی که در مورد ایردراپ ( AIRDROP ) اطلاعاتی ندارید لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

 ⇐ ایردراپ Airdrop چیست ؟

استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل

نام این ایردراپ از عدد PI (  ) گرفته شده است.

minepi پای نتورک یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا  ماین با گوشی موبایل است که توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.

شعار اصلی آن استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل به صورت آسان بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازشهای سنگین می باشد.

و به گفته توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت و فقط توسط یک گوشی امکان بدست آوردن ارز دیجیتال رایگان را برای کاربران خود فراهم می کند.

نکته بسیار مهم این است که استخراج ارز PI با گوشی پردازش سنگینی ( مثل استخراج سایر ارزهای دیجیتال ) ندارد و فشاری بر سخت افزار موبایل وارد نمی کند و همچنین مصرف اینترنت بالایی نیز ندارد. حتی نیاز ندارد گوشی شما همیشه روشن و فعال باشد.

در حال حاضر ارز Pi قیمت گذاری نشده ، پس تا قیمت نگرفته و به دست آوردن آن آسان است،تلاش خود را انجام دهید.

بر اساس اطلاعات ذکر شده در وایت پیپر (شناسنامه ) PI ، این پروژه در سه فاز اصلی اجرا خواهد شد :

فاز اول : تقسیم ارز به صورت ایردراپ و رایگان بین کاربران و افزایش اعضای شبکه

فاز دوم : راه اندازی شبکه بلاکچین این ارز و معرفی نرم افزار NODE و تست شبکه 

فاز سوم : لیست و معرفی شدن رسمی ارز پای به صرافی ها و فعال شدن امکان خرید و فروش آن

اپلیکیشن pi

آموزش دانلود و نصب برنامه Pi Network

برنامه  Pi Network هم نسخه آندروید و هم نسخه ios دارد. برای دانلود اپلیکیشن PI روی لینکهای زیر بزنید :

⇐   دانلود اپلیکیشن Pi Network از گوگل پلی

⇐   دانلود برنامه Pi Network  نسخه IOS

سپس آن را نصب و اجرا کنید. در این برنامه به دو صورت می توانید ثبت نام کنید.

ثبت نام از طریق اکانت فیسبوک و یا ثبت نام از طریق تلفن همراه. ما در این قسمت گزینه دوم یعنی Continue With phone number را انتخاب می کنیم. خوشبختانه کشور ایران را نیز پشتیبانی می کند.

برای ثبت نام در این برنامه نیاز به یک کد معرف دارید.

کد معرف اپلیکیشن PI  ⇐

   dolari2

پس از دانلود برنامه pi باید اطلاعات زیر را در صفحه ثبت نام وارد نمایید :

  • شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • برای اکانت خود یک رمز عبور وارد کنید.رمز عبور باید شامل حروف کوچک و بزرگ و عدد باشد.
  • password: رمز عبور
  • Verify your password: تکرار رمز عبور
  • First Name: نام 
  • Last Name: نام خانوادگی 
  • Choose your username: نام کاربری شما ( باید منحصربفرد باشد ) این نام همان کد معرف شما خواهد بود که برای دعوت از دوستانتان می توانید بعدا از آن استفاده نمایید.
  • نکته بسیار مهم : کد معرف نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس است.سعی کنید همه حروف کوچک باشد.
  • Invitation code: کد معرف شما ( dolari2 )

برای استخراج این ارز دیجیتال با گوشی موبایل خود ، کافیست روزانه فقط یک بار برنامه pi را باز نموده و روی آیکن سبز رنگ در صفحه اصلی برنامه (طبق  شکل بالا ) بزنید و سپس گزینه MINE را انتخاب کنید. برای ماینینگ ارز پی حتی نیاز نیست صفحه برنامه باز باشد زیرا به گفته توسعه دهندگانش این برنامه با استفاده از سیستم ابری به استخراج ارز می پردازد.

در قسمت بالای صفحه برنامه pi network ، میزان ارز ماین شده را نمایش می دهد.

همچنین اگر در برنامه pi فعال باشید و از طریق chat با افراد دیگر تعامل داشته باشید یا بتوانید از طریق کد معرف خود افراد بیشتری را به این اپلیکیشن دعوت نمایید ارز بیشتری به دست می آورید.

برای افزایش سرعت استخراج می توانید دوستان خود را پس از دعوت به برنامه در قسمت حلقه امنیتی خود (Security circle) اضافه نمایید.برای این کار روی آیکن تنظیمات زده و پس از انتخاب منوی ( Earn PI ) ، گزینه EDIT SECURITY CIRCLE را انتخاب کرده و از لیست افراد یکی یکی آنها را به این قسمت اضافه نمایید. ( حداکثر ۵ نفر)

با زدن روی آیکن گوشه سمت چپ بالا وارد منوی اصلی اپ می شوید. در اینجا توضیح بعضی از قسمتهای آن بیان می شود :

Earn Pi : در این قسمت نشان می دهد ،از ۲۴ ساعت چقدر مانده برای استخراج ارز پی . و با کلیک بر روی آیکن سبز رنگ و سپس انتخاب گزینه MINE می توانید مجددا برنامه را فعال کرده و شروع به ماین نمایید.  همچنین مشخصات و کسانی که دعوت کردید و نفرات فعال در برنامه و مقدار ارز pi بدست آمده را نمایش می دهد.

Earning Team : در این قسمت می توانید افرادی که در لیست تماسهای تلفن همراه شما هستند را به این برنامه دعوت کنید و پس از نصب این برنامه توسط  آن ها ارز Pi بیشتری دریافت کنید.

Roles : می توانید قوانین Pi را بخوانید . توصیه می شود از ساخت بیش از یک اکانت ها روی یک گوشی موبایل خودداری کنید تا قوانین این برنامه را زیر پا نگذارید، در غیراینصورت امکان بلاک شدن وجود دارد.

FAQ : دسترسی به اطلاعات ارز Pi و دیگر نوشته ها مربوط به این توکن از این صفحه قابل دسترسی است.

White Paper : اطلاعاتی کلی در مورد  این ارز به شما می دهد. ( White Paper در واقع شناسنامه ارزهای دیجیتال می باشد. )

Core Team : در این قسمت می توانید در مورد توسعه دهندگان اپلیکیشن پی اطلاعات کسب نمایید.

Profile : مهم ترین بخش است که می توانید با ورود به آن اطلاعات خود را تغییر دهید و یا لینک دعوت و کد معرف خود را دریافت کنید تا از همان طریق افراد خود را به این اپلیکیشن دعوت کنید.

Chat : از این قسمت می توانید با کاربران دیگر تعامل داشته و چت کنید. روی گزینه + بزنید و زبان فارسی را انتخاب کرده و وارد گروه چت فارسی شوید. همچنین می توانید خودتان یک گروه ایجاد کنید و از این طریق با زیرمجموعه های خود در ارتباط باشید.

نکات بسیار مهم :

۱- حتما در قسمت پروفایل – > Phone Verfication تلفن همراه خود را Verify تایید کنید چون اگر رمز خود را فراموش کنید. تنها راه بازگشت اکانت با استفاده از تلفن همراه مقدور خواهد بود. برای تایید اکانت خود کافی است، بر روی Verify ضربه بزنید و کدی را که به شما می دهد را به سامانه US یا UK با همان شماره ای که هنگام ثبت نام وارد کردیدپیامک کنید.در صورت اعتباری بودن گوشی به میزان کافی اعتبار در گوشی خود داشته باشید.

۲- روزانه درون این نرم افزار با کلیک بر روی آیکن سبز رنگ برنامه را فعال نمایید تا شروع به استخراج کند. اگر هر ۲۴ ساعت بر روی این آیکن نزنید عملیات استخراج سازی بیست و چهارساعته متوقف می شود.

۳- نرم افزار پای متاسفانه با اندروید نسخه های قدیمی مشکل دارد و باید ورژن اندروید گوشی بالاتر از ۵ باشد.

۴- میزان سرعت استخراج شما رابطه مستقیم با تعداد زیرمجموعه و فعال بودن آنها دارد.پس سعی کنید با استفاده از راهنمای جذب زیرمجموعه که در پایین این مقاله ذکر شده تعداد زیرمجموعه بیشتری با کد معرف pi خودتان بگیرید.

درصورتی که زیرمجموعه های شما فعال نباشند می توانید از قسمت زیر به آنها پیام تذکر بفرستید .

  Menue —> Earn Pi —> PING INACTIVE   

سوالات متداول در مورد استخراج ارز دیجیتال پای pi با گوشی موبایل :

۱- برای استخراج ارز با موبایل چه کاری باید انجام دهم ؟

کافیست پس از دانلود برنامه pi network و نصب آن ، هر ۲۴ ساعت یک بار وارد برنامه شده و روی گزینه سبز رنگ شبیه صاعقه کلیک یا لمس نمایید.

۲- چگونه می توان به این اپ اعتماد کرد ؟ آیا ممکن است یک بدافزار باشد که باعث هک شدن یا ویروسی شدن تلفن همراه شود ؟

برنامه ها و اپلیکیشنهایی که در مارکتهای رسمی و بزرگ دنیا ( گوگل پلی و اپ استور ) وارد می شوند توسط قوی ترین و به روزترین سیستهای هوشمند امنیتی (شرکت گوگل و اپل ) چک می شوند و درصورت مشکل داشتن به هیچ عنوان در این فروشگاهها قرار داده نمی شوند.

در ثانی نصب و استفاده از این اپ کاملا رایگان هست و هیچ هزینه ای ( حتی مصرف اینترنت ) برای شما ندارد.

و مورد بسیار مهم اینکه هنگام نصب هیچ دسترسی به هیچکدام از قسمتهای گوشی نیازی ندارد.این مورد را خودتان می توانید بعد از نصب برنامه در قسمت تنظیمات گوشی بررسی نمایید.

۳- موبایل من قدیمی است و سخت افزار ضعیفی دارد. میزان درامد من به چه صورت خواهد بود ؟

این برنامه به هیچ عنوان از سخت افزار گوشی شما جهت ماینینگ یا استخراج رمزارز پی استفاده نخواهد کرد. و جهت افزایش درآمد کافی است دوستان خودرا دعوت کرده و در برنامه آنها را به حلقه امنیتی خود اضافه نمایید.

حتی خاموش بودن گوشی و عدم دسترسی به اینترنت نیز تاثیری در میزان استخراج ارز ندارد.

۴- وقتی از سخت افزار گوشی استفاده نمی شود پس عملیات ماینینگ یا استخراج چگونه است ؟

توسعه دهندگان ارز پای برای ترغیب کاربران به گسترش شبکه و استفاده بیشتر از این برنامه ارزهای ماین شده را به صورت رایگان ( اصطلاحا ایردراپ ) از طریق سیستم کلاد یا ابری بین کاربران توزیع می کنند. به همین دلیل سخت افزار یا مدل گوشی تاثیری در مقدار ارز دریافت شده ندارد.

بدیهی است که پس از وروود به فازهای ۲ و ۳ پروژه ، دریافت رایگان ارز به این صورت متوقف خواهد شد.

۵- برای نگهداری ارز پای از کدام کیف پول می توان استفاده کرد ؟

ارز Pi در فاز یک به صورت بتا و آزمایشی در حال استخراج است و در حال حاضر تنها کیف پول خود برنامه می باشد. در فازهای بعدی پروژه و  پس از ارائه رسمی به بازار ارزهای دیجیتال کیف پول های دیگر برای آن معرفی شده و امکان انتقال و خرید و فروش آن فعال خواهد شد.

۶- قیمت ارز پای در حال حاضر چقدر است ؟

همانطور که گفته شد این ارز در حال حاضر به صورت رایگان عرضه می شود و قیمتی ندارد. در مراحل بعدی و پس از لیست شدن در صرافی های بین المللی قیمت گذاری خواهد شد.

۷- زمان ارزش گذاری و وروود به ترید در صرافی ها چه موقعی خواهد بود ؟

توسعه دهندگان این برنامه در حال حاضر زمان مشخصی اعلام نکردند ولی به احتمال زیاد در سال آینده میلادی ( ۲۰۲۰ ) خواهد بود.

منبع 

کانال تلگرام نودینو