اپلیکیشن تاکسی ماین

اپلیکیشن ماین تاکسی چیست ؟

ماین تاکسی

یکی از اپلیکیشنهایی که با شرکت نودینو قرارداد همکاری بسته است ماین تاکسی می باشد.

ماین تاکسی شبیه سایر تاکسی های اینترنتی ( اسنپ ، تپسی ) بوده. ولی برای اولین بار در ایران راننده با حقوق ثابت و بیمه استخدام می کند. و بزرگترین تفاوت و مزیتی که برای کاربران نسبت به سایر تاکسی های اینترنتی دارد این است که با نصب و استفاده از آن و هر سفری که انجام می گیرد می توانید درآمد کسب نمایید.

دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ ماین را از دست ندهید. با اپلیکیشن ماین شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست ماین دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید .

اپلیکیشن ماین تاکسی با حداقل ۳۰ درصد قیمت ارزانتر از رقبا

در جشنواره ماین تاکسی تا پایان‌ فروردین ۹۸ پورسانت مستقیم از نصب بعد از اولین استفاده به جای ۷۰۰ تومان ۳۵۰۰ تومان بعد از آن از هر سفر ۲۰۰ تومان که بصورت ماهانه محاسبه و پرداخت میشود .

این جشنواره فعلا فقط‌ در شهر های قزوین لرستان‌ و سنندج برگزار می گردد.

پرداخت پورسانت در اردیبهشت‌ماه

برای دریافت پورسانتها ابتدا باید در نودینو ثبت نام نموده و کد معرف دریافت کنید. سپس اپ mine taxi را به دیگران معرفی کنید تا با کد شما آنرا نصب نموده و از خدمات آن استفاده نمایند. جهت ثبت نام در نودینو لطفا وارد قسمت زیر شوید :

ثبت نام در نودینو

جهت دانلود برنامه ماین ( نسخه اندروید ) روی لینک زیر لمس نمایید :

دانلود نسخه اندروید مسافر

دانلود نسخه اندروید راننده

برای نصب برنامه می توانید از کد معرف ۲۴۰۴۲۸ استفاده نمایید .

ماین تاکسی از سراسر کشور نمایندگی می پذیرد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ نمایندگی به صفحه زیر مراجعه نمایید :

اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی ماین

 

کانال تلگرام نودینو