اپلیکیشن محققین سعادت

اپلیکیشن محققین سعادت چیست ؟

اپلیکیشن محققین سعادت

یکی از اپلیکیشن هایی که در قسمت فرصتهای درآمدزایی در سوپر اپلیکیشن نودینو ، معرفی شده است اپ محققین سعادت می باشد.

فرصت درآمدی در نودینو : ۴۹٪ درآمد مستقیم

آموزش کاربردی قانون جذب  

توضیحات کلی در مورد این اپ را از زبان مدیر توسعه دهنده آن بشنوید :

سلام دوستان مهران وزیران هستم خدارو شکر میکنم که زنده و قوی و سرحال هستم و میتوانم این لحظه را ببینم. لحظه‌ای که همیشه آرزوی من بود و امروز به عنوان یک هدف تیک خورد.

امروز با اپلیکیشن سعادت میتوانم با تعداد زیادی از شما عزیزان که خواستار تغییر و تحول در مسیر و نتایج زندگیتان هستید آشنا شوم و ارتباط برقرار کنم کاری که همیشه آرزوی من بوده.

خدایا شکرت بخاطر مسیر سبزی که پیش روی من و دوستان و همراهانم قرار دادی. سال ۸۳ با خواندن کتابی مسیر زندگی من تغییر کرد از کارخانه و کارگری خارج شدم و به سمت سرنوشتم حرکت کردم راه ساده‌ای نبود ولی همیشه برای من لذتبخش بود جوانتر بودم و سرشار از شور و شوق برای پیشرفت و ترقی و مملو از سوالاتی بی جواب که اگر جوابشان را میدانستم شاید زودتر به موفقیتهای بزرگی میرسیدم.

راستی چرا کسب پول و ثروت برای بعضی افراد کاری ساده و لذتبخش و برای بعضی دیگر کاری سخت و غیر ممکن و دشوار است؟

چرا بعضی افراد روابطی زیبا برقرار میکنند و بعضی دیگر همیشه دچار مشکل هستند؟

چرا بعضی افراد دست به خاک میزنند طلا میشود و بعضی طلا در دستشان خاکستر؟

شاید پاسخ این سوالات و سوالاتی مشابه میتوانست چراغی برای روشن کردن مسیر تاریک زندگی من و بیشتر مردم باشد.  پس به دنبال جواب شروع کردم به مطالعه و با لذت تمام کنجکاوانه جواب سوالاتم را جستجو کردم.

پاسخ ساده بود!

۱- ذهن من و بسیاری از مردم طوری برنامه‌ریزی شده بود که فقیر بمانند.

۲-خداوند جهانش را بر اساس قوانینی ساده کنترل و رهبری میکند که من و بسیاری از مردم از آن بی خبر بودیم.

دوست خوبم به کرات دریافتم که ذهن ما به سادگی قابل برنامه‌ریزیست صدها بار من و دوستانی که در دوره‌های آموزشی من شرکت کردند این مسئله را تجربه کرده‌ایم ما میتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح برای ذهنمان، خودمان را آماده دریافت نعمتهای خداوند کنیم و من تمام سعیم براین است تا این مسیر را برای شما هموار کنم.

شاید احساس کنید درمورد قوانین جهان هستی نیازی به یادگیری ندارید ولی باید بدانید که این قوانین همواره بر جهان هستی حاکم هستند و فقط کسانی به موفقیتهای بزرگ میرسند که این قوانین ساده را بشناسند، باور کنند و بتوانند از آن استفاده کنند.

همواره تلاش تیم ” گروه محققین سعادت ” این بوده تا بتواند به کسانی که قصد تغییر زندگیشان را دارند کمک کند و بر همین اساس اقدام به تولید دوره‌هایی قدرتمند در زمینه‌ی ” قانون‌ جذب و کنترل‌ ذهن ” ، ” قوانین ذهن ثروت‌ساز ” و ” چگونه هدفگذاری کنیم ” کرده است.

امیدوارم با استفاده از اپلیکیشن ما به تمام خواسته‌هایتان دست یابید.

لطفا جهت دانلود این اپ ( نسخه اندروید ) روی لینک زیر کلیک یا لمس نمایید : 

برای ثبت نام رایگان ، در قسمت کد معرف عدد ۲۴۰۴۲۸ را وارد نمایید.

   دانلود اپلیکیشن محققین سعادت  

کانال تلگرام نودینو