نمایندگی تاکسی ماین

اعطای نمایندگی تاکسی اینترنتی ماین 

تاکسی ماین

تاکسی اینترنتی ماین یا به اختصار ( ماین تاکسی ) یک سرویس تاکسی آنلاین شبیه اسنپ ، تپسی و ماکسیم است. در اسنپ یا سایر آژانسهای اینترنتی ، معمولا رانندگان به صورت پاره وقت یا اصطلاحا گردشی فعالیت می کنند و حقوق ثابت وبیمه ندارند.

در ماین به رانندگان محترم حقوق ثابت همراه با بیمه تعلق می گیرد. علاوه بر آن بزرگترین مزیتی که ماین نسبت به سایر سرویسهای تاکسی آنلاین دارد این است که کاربران می توانند با استفاده از نصب و معرفی اپلیکیشن ماین به دیگران ، درآمد کسب نمایند.

ماین در حال اعطای نمایندگی در سراسر کشور با شرایط ذیل می باشد :

۱۰٪مبلغ نمایندگی پورسانت نفر معرف میباشد
شرایط نمایندگی تاکسی آنلاین ماین:
۱- داشتن یک دفتر کار (ساده) در مرکز استان
۲- تکمیل پرسشنامه درخواست کنندگان نمایندگی به طور کامل
۳- عقد قرارداد نمایندگی استان در صورت ارزیابی مثبت
۴- ارائه فیش واریزی حق نمایندگی
۵- ارائه مدارک هویتی برابر اصل شده نماینده
۶- گواهی امضاء دفترخانه ای
۷- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
۸- ارائه شماره حساب و شماره شبا

محاسبات درآمدی:
۱- بابت سیستم اتوماین در سال اول ۶۰ درصد از سود حاصله سهم نماینده و ۴۰ درصد سهم کارفرما می باشد و همچنین در سال دوم با توجه به افزایش هزینه های کارفرما ، ۵۰ درصد سهم نماینده و ۵۰ درصد سهم کارفرما محاسبه می گردد.
۲- بابت سیستم موتوماین در سال اول ۷۰ درصد از سود حاصله سهم نماینده و ۳۰ درصد سهم کارفرما و همچنین در سال دوم با توجه به افزایش هزینه های کارفرما ، ۵۰ درصد سهم نماینده و ۵۰ درصد سهم کارفرما محاسبه می گردد.

مبلغ اخذ نمایندگی:
جهت ارائه نمایندگی ۳۰ میلیون تومان دریافت می گردد که این رقم فقط یک بار از جانب نماینده پرداخت می شود و در سالهای آتی تمدید قرارداد صرفا منوط به مباحث مدیریتی بوده و اصل بر جدول ارزیابی نمایندگان در دوره های ۶ ماهه عملکرد می باشد.

توضیحات:
❗️در طرح مذکور ، کلیه رانندگان در ازای ۱۰ ساعت کار مفید روزانه (آنلاین بودن و خدمات رسانی) حقوق ثابت ماهانه دریافت می نمایند و همچنین بیمه تامین اجتماعی می شوند.
❗️ جذب رانندگان و معرفی آنها به نمایندگان به عهده تیم نودینو می باشد که کارفرما راسا هزینه های آن را تقبل می نماید.
❗️ وظیفه نماینده مدیریت مجموعه رانندگان و موتو سواران (سفیران) در سطح استان و نام نویسی و اخذ مدارک آنها و تبلیغات جهت افزایش مشتری به غیر از تبلیغات محیطی شرکت می باشد.
❗️ پرداخت به سفیران و دریافت از مشتری صرفا از درگاه بانکی کارفرما صورت میپذیرد.

لطفا جهت دانلود و نصب اپلیکیشن ماین تاکسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن و  روش کسب درآمد از اپ به صفحه زیر مراجعه نمایید :

اپلیکیشن تاکسی ماین چیست ؟

آیدی روابط عمومی:
@bazargostaranqarn
شماره تماس برای اطلاعات بیشتر
۰۲۱۸۸۶۸۶۶۰۵

کانال تلگرام نودینو