نودینو فرصتی نو

کلام مدیریت شرکت نودینو 

خدای متعال را سپاسگزارم که فرصت همراهی و همگامی با خانواده بزرگ نودینو را در این مقطع زمانی به بنده عنایت کرد تا با سعی و تلاش یکایک اعضای نودینو در تمامی رده‌های سازمانی و تیمی، شرکتی پیشرو، نام‌آور و خلاق در صنعت کسب و کارهای اینترنتی‌ کشور محسوب شویم.

بسیار خوشوقتم که امروز، نودینو در راس و از پیشگامان و پیشتازان عرضه تبلیغات و بازاریابی در کشور است.

نودینو یک سال پیش به عنوان یک بازوی کلیدی برای خدمت‌رسانی به مردم آغاز به کار کرد و طی این مدت با تمامی فراز و نشیب‌های پیش رو، با گام‌های استوار به راه خود ادامه داده است و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی در مقایسه با دو دهه گذشته تفاوت اساسی پیدا کرده است. با بروز و ظهور فناوری‌های دیجیتال که از آن به عنوان انقلاب صنعتی سوم یاد می‌شود، تمامی ابعاد و جنبه‌های زندگی از جمله اقتصاد و به تبع آن حوزه های تبلیغاتی و بازاریابی دستخوش تحولات جدی و عمیق شده است.

به نحوی که با توجه به پیشرفت‌های اطلاعاتی و تکنولوژیکی به ویژه در یک دهه اخیر، آینده کلیه صنایع در دنیا، بر گسترش و توسعه هر چه بیشتر کسب و کارهای اینترنتی استوار شده است.

نودینو در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار اصلی خودش «نودینو – فرصتی نو» در صدد تقویت هر چه بیشتر ارائه خدمات به ویژه در بخش کسب و کارهای اینترنتی است. به یاری خداوند و همت والای شما اعضای صدیق و دلسوز، بنده به عنوان مدیر عامل ، حداکثر تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهم بست.

اصولاً دنیا به سمتی پیش می‌رود که قواعد، اصول و نظارت‌های مدیریتی نسبت به گذشته سخت‌تر، دقیق‌تر و موشکافانه‌تر شده است و بنابراین نه‌ تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای دنیا، مدیریت بر بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ کار آسانی نیست.

قواعد و قوانین اقتصادی ایجاب می‌کند که در این عرصه با دانش و آگاهی کامل گام برداریم و با پذیرش و رعایت استانداردهای مدیریتی ، در جهت بهبود جایگاه موجود و رقابت در فضای سخت و دشوار تلاش کنیم.

امیدوارم در راستای تحقق این امر مهم با همکاری صمیمانه درون سازمانی ، به عنوان شرکتی درخور تحسین و قابل اعتماد واعتنا قلمداد شویم.

چشم‌انداز نودینو ، سازمانی چابک و پیشرو در ارائه راه‌حل‌های کارآفرینی جامع است ، مأموریت ما به‌عنوان یک تیم منسجم ، تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی کسب‌وکارها از طریق ارائه راه‌حل‌های مالی جامع به مشتریان و خلق ارزش پایدار برای ذی‌نفعان است .

ارزش‌های بنیادین نودینو، یکپارچگی، نوآوری، توانمندسازی مدیریت و نیروی کار، مشتری‌محوری، بهره‌وری و مسئولیت اجتماعی است. امیدوارم در نودینوی جدید ، این ارزش‌ها به جدیت در دستور کار قرار گیرد و با یاری شما در جهت تحقق آن برخواهیم آمد تا همچون گذشته، تیمی سرآمد، خوش‌نام، معتبر و قانونمند در کسب و کارهای اینترنتی کشور باشیم.

با سپاس فراوان
محمدرضا اکبری

کانال تلگرام نودینو