حواله خرید کالای ایرانی برای کاربران نودینو

حواله خرید کالای ایرانی برای کاربران محترم نودینو

طرح خرید اقساطی کالای ایرانی ( طرح حامی ) به واسطه عقد یک تفاهم نامه به صورت انحصاری توسط شرکت بازار گستران قرن و انجمن صنفی بازاریابان آماده بهره برداری می باشد.

۱-موضوع تحویل کالا : تحویل و یا خرید کالاهای طرح “حامی ” در قالب فروش اقساطی اعطا می گردد.

۲- شرایط طرح “حامی “ کالای ایرانی :

۱-۲- میزان کالای تحویلی در مبالغ یکصد میلیون ریالی تا یک میلیارد ریالی پس از تحویل یا خرید کالای ایرانی در قالب عقد فروش اقساطی خواهد بود.

۲-۲- مدت دوره باز پرداخت در این طرح حداقل ۶ماه وحداکثر ۱۲۰ماه می باشد.

۳-۲- کارمزد کالا ۲% می باشد.

۴-۲- د ارا بودن کارت عضویت انجمن صنفی بازاریابان الزامیست.

۳- هزینه های طرح :

هزینه سفته ضمانت بر اساس مبلغ اعتبار سنجی تعیین می گردد. پرداختها تنها در سامانه پرداخت الکترونیکی انجام واعتبار دارد وهیچ هزینه ای خارج از سیستم دریافت نمی گردد. مبلغ و تعداد اقساط پرداختی با تائید کمیته اعتبار سنجی صورت میگیرد.

۴ – مدارک مورد نیاز وشرایط نحوه ثبت :

۱-۴- مبلغ تسهیلات در سامانه الکترونیکی در” طرح حامی ” ثبت شود مبلغ از یکصدمیلیون ریال تایک میلیارد ریال

۲-۴- یک قطعه عکس پرسنلی اسکن شده

۳-۴- اسکن وارسال تمام صفحات شناسنامه . کارت ملی پشت رو و مدارک ضامنین

۴-۴– ارائه کارت عضویت انجمن صنفی بازاریابان ( ثبت نام در سامانه انجمن صنفی بازاریابان و پرداخت سالانه ۱۳۵۰۰۰۰ ریال ) از طریق سایت anjomanebazaryaban.com با وارد کردن کد معرف ۶۸۷۳۹۶ مقدور است.

۵-۴- مدارک سوابق بازاریابی ( پس از ثبت نام در سیستم نودینو  www.nodino.ir و اخذ کد بازاریابی نودینو معرفی نامه از طرف شرکت بازار گستران قرن برای متقاضیان صادر می گردد).

۶-۴ مدارک ومستندات محل سکونت و دارائی ها

۷-۴- استعلام بدهی تسهیلات . چک برگشتی متقاضی و ضامنین از شبکه بانکی توسط انجمن صورت میگیرد ( در صورت داشتن اقساط معوق و یا چک برگشتی و یا مالیات معوق مراتب را با شرکت بازار گستران قرن مطرح بفرمائید ).

۸-۴- تکمیل فرم اطلاعات اعتباری بازاریاب و یا درخواست کننده در سامانه

۹-۴- پیش فاکتور معتبر ورسمی از فروشگاه یا نمایندگی معتبر داخلی دارای مشخصات زیر •

دارای سربرگ و مشخصات فروشگاه • دارای مهر رسمی تائید فروشنده • دارای تاریخ ،نام ،ادرس ،شماره تلفن کامل شرکت یا فروشگاه • کالای درج شده در پیش فاکتور با موضوع فعالیت شرکت یا فروشگاه همخوانی داشته باشد • فرم کالای مورد معامله با ذکر نام کالا ،تعداد کالا و قیمت هر واحد مشخص شود وکالای ساخت داخل باید ضمانت ساخت داخل باشد • درخواست همراه با گواهی امضاء از یکی از دفاتر اسناد رسمی • در صورت تخصیص کالا ارسال آن به صورت پست به آدرس ارسالی تحویل می گردد

۵ – نحوه اعتبار سنجی :

اعتبار سنجی بر اساس درامدها و میزان دارائی وبدهی توسط کمیته اعتبار سنجی انجمن بازاریابان تعیین می گردد.

۶ – شرایط ضمانت :

این طرح بر اساس خدمت به جامعه بازاریابان و خانواده آنان طراحی گردیده و ضامنین هم همانند دریافت کننده کالا باید از اعتبار و حسن شهرت کافی برخوردار باشد و همانند دریافت کننده کلیه مدارک شامل ارسال تمامی صفحات شناسنامه و پشت وروی کارت ملی الزامی می باشد.

لازم به توضیح است که گواهی امضاء دریافت کننده کالا و ضامن باید در یکی از دفاتر اسناد رسمی تائیید گردد.

۷ – میزان ضمانت :

امضاء سفقته به میزان ۱۵۰% ( یک و نیم برابر ) ارزش کالای دریافتی بر اساس فاکتور ارائه شده

۸ – شرایط تسهیلات طرح حامی :

بر اساس فاکتور تائید شده تا سقف صد میلیون تومان نرخ کارمزد ۲درصد مدت ۳۶ ماه با وثیقه سفته لازم به توضیح است ضمانت استفاده از کالاهای طرح حامی تا سقف ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با ضمانت یک نفر تاسقف ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با ضمانت ۲نفر تاسقف ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با ضمانت ۳نفر

توجه : دریافت کننده کالا در صورت تمایل می تواند کالای دریافت شده را به مراکزی که متعاقبا اعلام می شود ، فروخته و وجه نقد را دریافت نماید.

۹ – جهت کسب اطلاعات بیشتر با آیدی تلگرام روابط عمومی شرکت بازار گستران قرن به نشانی @Bazargostaranqarn در ارتباط بوده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۶۸۶۶۰۵ تماس حاصل فرمائید.

کانال تلگرام نودینو