آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

آموزش افتتاح حساب بیت کوین BITCOIN WALLET

قابل ذکر است که این آموزشها هیچ ارتباطی با شرکت و اپلیکیشن نودینو ندارند و فقط صرفا به عنوان یک کار مکمل برای عزیزانی که تمایل به کسب درآمد بیشتر به صورت مستقل و بدون سرمایه را دارند معرفی می گردد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تخصصی دلاری به آدرس www.dolari.ir مراجعه نمایید. 

برای کسب درآمد دلاری از طریق روشهایی که به شما معرفی می کنیم ، اولین کاری که باید انجام دهید ساختن یک حساب بیت کوین می باشد.این کار دقیقا مثل باز کردن یک حساب بانکی است. با این تفاوت که  کاملا رایگان بوده و نهایتا ۳ دقیقه زمان برده و  فقط نیاز به یک ایمیل دارد.

وبسایتهای بسیاری امکان ساختن والت بیت کوین را به شما می دهند ، حتی کیف پولهای کاغذی و سخت افزاری نیز وجود دارد ، ولی مهمترین مسئله ای که وجود دارد امنیت این حسابها است. زیرا دقیقا مثل حساب بانکی شما می باشد و درصورتی که پول درآن داشته باشید به همان میزان ارزش داشته و باید از آن محافظت کنید.

وب‌سایت بلاک چین یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های خرید بیت کوین و نگهداری آن را دارد. امنیت و در عین حال سادگی آن، باعث می‌شود تا هم افراد تازه کار به دلیل ساده بودن محیط کاربری و هم افراد حرفه‌ای به دلیل امنیت بالا، برای داشتن یک کیف پول امن برای بیت کوین ، از این وب سایت استفاده نمایند.

ثبت‌نام آسان و رایگان در بلاک چین و همچنین نظم و سادگی محیط کاربری آن برای دارنده‌های بیت کوین بسیار جذاب و کار‌آمد است. آدرس این وبسایت blockchain.com  و blockchain.info می باشد. دقت نمایید که این دو آدرس در واقع یکی هستند.

این کیف پول از انواع کیف‌پول‌های آنلاین بیت کوین به حساب می‌آید، اما جدیدا امکان پرینت و استفاده از کیف پول کاغذی بلاک چین هم برای کاربران فراهم شده است. همین‌طور نسخه موبایل و دسکتاپ بلاک چین هم در دسترس کاربران قرار دارد.

قبل از شروع افتتاح حساب حتما روی سیستم یا گوشی خود آنتی ویروس بروز شده نصب نمایید و با اسکن کامل ، از عدم وجود نرم افزارها یا ویروسهای مخرب ، روی موبایل یا کامپیوتر خود مطمئن شوید.

دقت نمایید که محافظت از رمز کیف پول به عهده خود شماست و اگر کسی رمز شما را بداند مانند این است که رمز کارت بانکی حساب شما را دارد و می تواند از آن برداشت نماید.

در رمز از حروف های بزرگ مثل M و کوچک مثل m و از عدد و از شکلهایی امثال !@#$ استفاده کنین که قابل هک نباشه.و باید جایی نگهش دارید که خودتون فراموشش نکنید.البته درصورت فراموش کردن نگران نباشید چون از طریق ایمیل تان می توانید رمز را عوض نمایید.

تذکر : برای ورود با سایت بلاکچین باید از -ف-ی-ل-تر شکن استفاده نمایید. جهت ثبت نام ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید.

    افتتاح حساب بیتکوین  

در قسمت Create your Wallet ایمیل خودتون و پسوورد مورد نظر را وارد کرده  و پس از انتخاب تیک توافق نامه گزینه

continue را کلیک می نمایید تا کیف پول برای شما ساخته شود و به صورت اتوماتیک وارد پنل کاربری خواهید شد.

بعد از ساخت کیف پول یا همان والت ، یک ایمیل فعال سازی برای شما ارسال میشه که باید با کلیک روی لینک داخل ایمیل حساب خودتون را فعال نمایید.

داخل ایمیل شما یک شناسه عددی و حرفی شبیه زیر هست که به اون Wallet ID گفته میشه و در رواقع یوزرنیم username شما برای ورود دوباره به کیف پول تان می باشد.

Your Wallet ID:  ۹۶a26ccc-ea6a-423b-8488-c893d66c8409

این شناسه تنها برای ورودهای بعدی به کیف پول شما اعتبار دارد و نباید برای انجام نقل و انتقال بیتکوین آن را در اختیار فرد فرستنده یا گیرنده قرار بدهید. برای دریافت بیت کوین باید آدرس بیت کوین که از داخل کیف پول شما در دسترس قرار دارد را در اختیار افراد قرار بدهید.

آشنایی با محیط داشبورد وبسایت بلاک چین

 طبق عکس زیر با وارد کردن والت آیدی و پسوورد خودتون می توانید وارد پنل کاربری شوید :

پس از اولین ورود به حساب کاربری خود در داشبود بلاک چین، با صفحه‌ ساده ای مثل شکل زیر مواجه می شوید. توضیحات هر قسمت در عکس بیان شده است. در قسمت بالا سمت راست صفحه میزان موجودی حساب شما بر اساس دلار و بیت کوین نمایش داده می شود.بدیهی است در ابتدا که حساب را باز می کنید این موجودی صفر است.

برای دریافت بیت کوین باید روی گزینه Request کلیک نمایید.پس از آن صفحه ای مطابق شکل زیر باز می گردد :

همانطور که مشاهده می فرمایید شماره حساب شما چیزی شبیه عبارت زیر می باشد. (تقریبا مثل شماره شبای حساب بانکی ) کافیست آنرا کپی کرده و به برنامه یا سایت یا شخص ارسال کننده بیت کوین بدهید.برای تایید تراکنشها معمولا مقداری کارمزد از فرستنده کسر می گردد.

۱۸JxuJsfnFAYawEBYgGU6VErUdTcuGUbvY

دقت نمایید که این آدرس همیشه ثابت نبوده و ممکن است تغییر کند.(برای امنیت بیشتر)

برای ارسال به حساب دیگران باید روی گزینه Send طبق عکس زیر کلیک نمایید.در کادر اول شماره حساب دریافت کننده و در کادر دوم مبلغ ارسالی را وارد می کنید. در کادر سوم می توانید مقدار کارمزد ارسال را خودتان تعیین نمایید.دقت کنید که هرچه کارمزد کمتری تعیین نمایید زمان تراکنش و واریز به حساب دریافت کننده بیشتر می شود.در این قسمت بهتر است گزینه پیش فرض را انتخاب کنید. 

در منوی سمت چپ داشبورد کیف پول ، ۶ امکان برای شما فراهم شده است. از منوی transactions می‌توانید گزارش ارسال و دریافت ( صورت حساب ) بیت کوین‌های خود را مشاهده کنید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بخش Security، حتما ایمنی کیف پول بلاک چین خود را تا حد امکان افزایش دهید. در این قسمت حتما باید ایمیل خود را تایید نمایید.

کانال تلگرام نودینو