سوالات متداول کسب درآمد دلاری

سوالات در مورد آموزش روشهای کسب درآمد اینترنتی با دلار 

۱- آیا واقعا بدون سرمایه می توان از این روشها پول درآورد؟

بله . تمام سعی ما این است که روشهایی که نیاز به هیچگونه سرمایه ندارند را معرفی نماییم.با سرمایه( ۰ صفر ) هم می توانید شروع نمایید.

سرمایه شما  فقط  یک موبایل هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت می باشد و نهایتا وقتی که می گذارید.البته ناگفته نماند که در بعضی از وبسایتها امکان سرمایه گذاری نیز وجود دارد که ما توصیه نمی کنیم. در صورتی که وبسایت یا برنامه ای نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد اعلام می نماییم .

۲- این روشها کلاهبرداری نیست؟

ما هم مثل شما با این وبسایتها و برنامه ها کار می کنیم و دوست نداریم سرمان کلاه برود! هرچند که متاسفانه  وبسایتها و روشهای کلاهبرداری بسیار زیادی وجود دارد. هدف ما هم این است که روشها و برنامه های مفید و معتبر را پس از تحقیق ، بررسی و تست ، پیدا کرده و به هموطنان عزیزمان معرفی کنیم. در کنار آن روشهای کلاهبرداری و جعلی را نیز معرفی خواهیم کرد.

تست این روشها هیچ ریسکی برای شما ندارد چون هیچ پولی قرار نیست پرداخت کنید.نهایتا دو تا چهار روز ، روزانه یک ساعت (جمعا ۴ ساعت )وقت بگذارید و این کارها را انجام داده و کسب درآمد دلاری را تجربه کنید.

اگر دروغ بود نهایت ضرری که می کنید چند ساعت وقت است. !!!

۳- با این شرایط تحریم ، واقعا چگونه می توان به دلار درامد کسب کرد؟

قرار نیست شما به دلار پول دریافت نمایید. درواقع چون اکثر برنامه ها و وبسایتهایی که با آنها کار می کنیم خارجی می باشند،درآمدتان به دلار محاسبه و توسط ارزهای مجازی مانند بیت کوین به حساب اینترنتی شما واریز می گردد.در این روش ما به کمک ارزهای مجازی مثل بیت کوین ، تحریمها را دور می زنیم.روشی که دولت ایران نیز آنرا تایید کرده و مطمئنا از آن استفاده خواهد کرد. کلیپش را هم در این صفحه  می تونید ببینید.

۴- درآمدی که به دست می آورم چگونه به حساب بانکی من منتقل می گردد؟

ابتدا باید یک حساب بیت کوین باز نمایید.باز کردن این حساب کاملا رایگان و در کمتر از ۳ دقیقه انجام می شود.

پولهایی که از هر برنامه یا وبسایت به دست می آورید به این حساب واریز می کنید.سپس می توانید توسط صرافی های آنلاین  این پول را تبدیل به تومان نموده و به حساب بانکی خودتان منتقل کنید.

آموزش تصویری ساخت کیف پول را می توانید در  صفحه زیر مشاهده نمایید :

  آموزش ساختن کیف پول یا والت بیت کوین 

۵- این کار روزانه چقدر وقت نیاز دارد؟

می توانید به این کار به صورت پاره وقت بپردازید.البته در ابتدا هرچقدر وقت بیشتری بگذارید به همان نسبت درآمدتان بیشتر می شود. ولی در صورتی که بتوانید زیرمجموعه بگیرید بعد از مدتی با وقت کمتری به درآمد بیشتری خواهید رسید.و حتی در مواقعی که کار نمی کنید نیز به صورت خودکار پول به حساب شما واریز می شود.(حتی وقتی که خواب هستید)

۶- زیر مجموعه گیری به چه صورت است؟

در بعضی از برنامه ها یا وبسایتها ، بعد از ثبت نام ، در پنل کاربری قسمتی  به نام referal وجود دارد.که به شما یک لینک یا آدرس انحصاری می دهد. با به اشتراک گذاری و معرفی این لینک به سایر دوستان یا افراد دیگر ، و درصورتی که از طریق لینک شما وارد آن سایت یا برنامه شده و ثبت نام نمایند ، درصدی از درآمد آنها به شما تعلق خواهد گرفت.و به صورت تصاعدی باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

۷- درآمد ماهیانه من چقدر می شود؟ آیا با این کار می توان یک شبه پولدار شد؟

این سوال بسیار کلی بوده و رقم دقیقی نمی توان گفت. زیرا درآمد شما  به میزان وقتی که می گذارید ، قیمت جهانی بیتکوین ، قیمت دلار ، میزان درآمد و تعداد زیرمجموعه هایی که دارید بستگی خواهد داشت.

ماهیانه از چندصدهزار تومان تا چندین میلیون تومان می توان درآمد کسب کرد.به طور میانگین می توان گفت در صورتی که به تنهایی کار کنید ( بدون زیرمجموعه گیری ) با روزانه ۲ تا ۸ ساعت وقت بعد از دو تا سه ماه به درآمد حداقل حقوق اداره کار خواهید رسید.( حدود یک تا سه میلیون تومان ) . با زیرمجموعه گیری به درامدهای بسیار بالاتری نیز دست خواهید یافت. 

دقت کنید که ما به هیچ عنوان قول یک شبه پولدار شدن نمی دهیم.شما در واقع برای خودتان از این طریق یک کسب و کاری بدون هیچ سرمایه ای خواهید داشت.و پس از مدت زمانی در صورتی که طبق اصول آموزشی ما پیش بروید درآمدتان افزایش پیدا خواهد کرد .و هنگامی که به درآمد معقولی رسیدید در صورت تمایل می توانید برای افزایش درآمدتان و تبلیغات هزینه نمایید. ما روش کار را به شما آموزش خواهیم داد.

صادقانه بگوییم اگر کسی به شما قول یک شبه پولدار شدن داد باید در کار او شک کنید! !!!

۸ – آیا این کار به تخصص خاصی نیاز دارد؟

خیر.  فقط در حد اینکه بتوانید با کامپیوتر و اینترنت وشبکه های اجتماعی مثل تلگرام کار کنید. آموزش روش انجام کار هم بسیار ساده می باشد که  به صورت رایگان در وبسایت ذکر شده است.

۹- زبان انگلیسی من خوب نیست. آیا می توانم کار کنم؟

بله . نیازی به دانستن زبان انگلیسی نیست. فقط در حد خواندن چند کلمه و اصطلاح ساده که همه آنها را در آموزشها به شما یاد خواهیم داد.

۱۰ – کدام روش برای کسب درآمد بهتر است؟

توصیه ما این است که درصورت امکان برای رسیدن به درآمد بیشتر از همه روشها استفاده نمایید.ولی در نهایت نیز می توانید به میل خودتان انتخاب کنید.

۱۱- این وبسایتها و روشها سیستمهای هرمی نیستند؟

خیر. هرچند که در بعضی از روشها ، امکان زیرمجموعه گیری وجود دارد ، ولی بزرگترین مشخصه سیستمهای هرمی این است که اولا برای ورود و ادامه کار در آنها،سرمایه گذاری اجباری می باشد و افراد از سرمایه گذاری زیرمجموعه ها سود کسب می کنند. و در صورتی که شخصی نتواند زیرمجموعه بگیرد ضرر خواهد کرد. ولی در روشهایی که ما به شما معرفی می کنیم، اولا که بدون هیچ سرمایه ای می توانید شروع به کار و کسب درآمد نمایید.دوما بر اساس وقتی که می گذارید ، تنهایی و حتی بدون کسب زیرمجموعه نیز می توانید پول در بیاورید.

۱۲- آیا این کارها و درآمد آنها  حلال و قانونی است؟

بله . شما با انجام یک سری کارهای ساده مثل : دیدن و کلیک روی تبلیغات ، گذاشتن پست و کامنت ، حل مسائل ساده ریاضی ، نصب یک نرم افزار یا اپلیکیشن مفید و کاربردی و معرفی آن به دوستان خود ، و . . .  درآمد کسب می کنید. انجام این کارها هیچ گونه مشکل شرعی ندارد. البته ناگفته نماند ، در بعضی از وبسایتهای خارجی قسمتهایی برای شرط بندی نیز وجود دارد که ما به هیچ عنوان آنها را توصیه نمی کنیم و در  آموزشها نیز بیان نخواهد شد.

کار با ارزهای مجازی مثل بیت کوین نیز قانونی می باشد. که خبر آن در اخبار سراسری پخش شد . خبرش را می توانید در این صفحه  ببینید. ( آموزش روشهای کسب درآمد دلاری )

۱۳ – من روش گرفتن زیرمجموعه را بلد نیستم ،چگونه می توانم به درآمد بیشتری برسم؟

اولا بزرگ ترین مزیتی که روشهای معرفی شده دارد این است که نیازی به سرمایه گذاری و پرداخت پول نیست.و شروع به کار در آن هیچ ریسکی ندارد. پس شما به هرکس این کارها را معرفی نمایید دلیلی برای عدم قبول آن وجود ندارد.

دوما با روشهایی که به شما معرفی می کنیم و به تنهایی نیز می توانید درآمد داشته باشید ولی با دریافت آموزشهای حرفه ای تبلیغات در اینترنت و کسب زیر مجموعه های بیشتر پس از مدتی حتی با انجام کار کمتری ، می توانید به درآمدهای میلیونی برسید.

سوما بعضی از روشها اصلا نیازی به زیرمجموعه گیری ندارد و شما می توانید به تنهایی کار کنید و درامد داشته باشید.

این مجموعه آموزشی به زودی آماده و اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۴ – آیا وبسایتهای معرفی شده همان سایتهای کلیکی می باشند که از طریق کلیک روی تبلیغات در آنها  می توان درآمد کسب کرد؟

 بعضی از وبسایتهای معرفی شده جزو سایتهای کلیکی برتر جهان می باشند. ولی ما روشهای  دیگری نیز در  این مجموعه معرفی کرده ایم.شاید تا سال گذشته ، کار کردن در سایتهای کلیکی به تنهایی زیاد با صرفه نبود ، ولی با افزایش قیمت دلار ،با کلیک بر یک آگهی ، از ۳۰ تا ۲۰۰ تومان دریافت خواهید کرد. که در حال حاضر به صرفه می باشد. در صورتی که میانگین قیمت هر کلیک را ۵۰ تومان در نظر گرفته و روزانه ۵۰۰ کلیک انجام دهید  می توانید فقط از همین طریق ماهیانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان درامد داشته باشید.

۱۵- فقط با سایتها و برنامه های خارجی کار می کنیم؟

تکیه و تاکید ما بیشتر روی سایتها و برنامه های خارجی می باشد. البته وبسایتها و برنامه های ایرانی مفید را نیز معرفی خواهیم کرد.

۱۶ – این روشها و آموزشها چه ربطی به شرکت نودینو و اپلیکیشنهای آن دارد؟

همانطور که قبلا هم گفته شد ، این روشهای کسب درآمد هیچ ارتباطی با نودینو ندارند و صرفا روشهای مستقلی برای کسب درآمد بیشتر می باشند. همکاران عزیزی که در نودینو کار می کنند می توانند در کنار کار نودینو از این روشها میزان درآمد خود را بسیار افزایش دهند.

=============================================================

در صورتی که سوال ، نظر یا انتقادی دارید خوشحال می شویم از همین قسمت برای ما ارسال فرمایید.

کانال تلگرام نودینو
6 Comments

    Aref

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم.

    من تازه برنامه pivot را راه اندازی کردم.
    و فقط روزی ۲۰ تبلیغ را میتونم پاور کنم.
    میخوام بدونم فقط با انجام این کار درآمد ماهانه چقدر میشه؟
    با تشکر

      مدیر

      با سلام و احترام
      ببینید در حال حاضر چون هنوز ارز pvt به بازار جهانی عرضه و قیمت گذاری نشده نمی توان میزان درامد دقیق از اپ پیوت را مشخص کرد.
      باید تا ماه سپتامبر صبر کنیم تا قیمتش مشخص بشه. شما فعلا سعی کنید تا می تونید pvt بدست بیارید.
      برای اطلاع از آخرین آموزشهای pivot به وبسایت دلاری به آدرس زیر مراجعه نمایید.
      https://dolari.ir

    امیرکیان

    سلام وقت بخیر
    من چندنفرروبالینکم عضوپیوت کردم ودارن فعالیت میکنن امانه پاوری که قول داده بودروبهم پرداخت کردنه ۱۰درصدازفعالیتشونو البته قبل ازاین چندنفردونفردیگه هم واردکردم هم پاورشونودادهم ۱۰درصدوامادیگه خبری نشد
    بفرماییدمشکلموچطورمیتونم حل کنم من وقتموتواین کارزیادگرفتم وتبلیغات زیادی توشبکه های اجتماعی دیگه کردم اماوقتی به درآمدنرسم واقعادلسردمیشم خواهشاکمکم کنید
    سپاسگذارم

      مدیر

      دوست عزیز تا جایی که ما با برنامه pivot کار کردیم و اطلاع داریم شرکتهای معتبری اسپانسر و سرمایه گذار اون هستن و معتبره وبرنامه های خوبی براش دارند. مشکل از روش نصب برنامه هست. ببینید وقتی یک نفر روی لینک شما کلیک می کنه باید در دو مرحله وارد حساب کاربری خود در گوگل پلی بشه. یک مرحله قبل از نصب و یک مرحله بعد از نصب. با تجربه ای که ما داشتیم خیلی از کاربران متاسفانه حساب جیمیل شون در گوگل پلی روی گوشی فعال نیست و وقتی وارد صفحه نصب میشن به قسمت لاگین به اکانت گوگل پلی هدایت می شوند و پس از لاگین برای نصب باید مجددا روی لینک نصب از اول کلیک کنند و پس از نصب pivot حتما از داخل برنامه به اکانت جیمیل خودشون وارد بشن. که خیلی ها این مرحله را انجام نمی دهند و نصب برنامه انجام نمیشه. شما هرجا لینک نصب می فرستید باید آموزش کامل را هم بدید که کاربران تا مرحله آخر نصب را انجام بدن.

    احسان

    سلام اگر به هر دلیل برنامه pivot از گوشی پاک شد تکلیف این همه امتیاز گیری چی میشه و من چیکار کنم که این امتیازات ثبت بشه و با هر بار پاک و نصب مشکلی نداشته باشم

      مدیر

      سلام و احترام.
      شما با همان ایمیلی که در قسمت اکانت گوگل پلی گوشی شما هست و بار اول در برنامه وارد شدید ، مجددا لاگین کنید.
      همه امتیازات در اکانت تون محفوظ هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*