کسب درآمد از اینترنت به دلار

چگونه می توان از طریق اینترنت و بدون سرمایه به دلار  پول درآورد؟

فقط با داشتن یک کامپیوتر یا موبایل و تبلت و با کمک  نرم افزارها ، اپلیکیشنها، و روشهای بسیار ساده ای که به شما معرفی می کنیم می توانید ،بدون داشتن تخصص و به صورت رایگان به دلار درآمد کسب نمایید. ? ?

از طریق روشها و وبسایتهایی که در صفحه زیر معرفی شده نیز می توانید بدون سرمایه و به صورت رایگان از اینترنت به دلار درآمد کسب نموده و از طریق بیت کوین دریافت نمایید.این وبسایتها در سطح جهانی معتبر بوده و پرداختی منظم دارند. لطفا روی لینک زیر کلیک یا لمس نمایید :

معرفی و آموزش سایتهای معتبر دریافت بیتکوین رایگان 

با این شرایط سخت اقتصادی که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد داشتن یک کسب و کاری که درآمدش به دلار باشه میتونه برای کسانی که هیچ شغلی ندارن یا دنبال شغل دوم با درآمد خوب هستن فرصت خوبی باشه.

 برآن شدیم که در اینجا از یکی روشهای معتبر کسب درآمد از اینترنت را به شما معرفی کنیم.

همانطور که میدانید روشهای متنوعی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد و سایتهای بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که متاسفانه بسیاری از آنها کلاهبردار بوده و معتبر نمی باشند.ما در این مدت تعدادی از این روشها و وبسایتها را تست کردیم.که اکثرا یا معتبر نبوده یا نیاز به سرمایه گذاری دارند.

یکی از روشهای نسبتا جدید ، کسب درآمد از طریق ارزهای مجازی مثل بیت کوین می باشد که روز به روز ارزش و اعتبار بیشتری در سطح جهان پیدا می کنند. و بالاخره توسط دولت ایران نیز به رسمیت شناخته شدند که کلیپ اخبار آن در کانال زیر موجود می باشد.

با افزایش بی سابقه قیمت دلار ،کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای مجازی بسیار جذاب و پرطرفدار شده است و روز به روز افراد بیشتری وارد این تجارت و بیزینس جهانی می شوند.در حال حاضر قیمت یک بیت کوین تقریبا معادل یک صد میلیون تومان می باشد.

در صفحه و کانال زیر نرم افزار و روش معتبر و بسیار ساده ای را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن بدون هزینه و رایگان بتوانید بیتکوین دریافت کرده و به درآمد مناسبی برسید. این نرم افزار توسط ما تست شده و می توانید به صورت کاملا رایگان از آن استفاده نمایید. شما هم از این قافله عقب نمانید :

?کسب بیتکوین رایگان ?

▪️در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال (یا ارز رمزنگاری شده ) در دنیا وجود داره که معروفترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال بیتکوین هستش . امروز که این پست رو ارسال میکنم قیمت هر بیتکوین حدود  ۷۰۰۰ دلار با دلار ۱۴۰۰۰ تومان تقریبا معادل ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ یک صد میلیون تومان هستش ❤️❤️❤️❤️

??? یک بیت کوین = یک صد میلیون تومان !!!! ???

? ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و به صورت مجازی و نرم افزاری تولید و با تکنولوژی بلاکچین تبادل و منتقل میشوند . در صورتی که شما بیت کوین داشته باشید میتونید در کیف پول شخصی خودتون یا والت خودتون پول رو نگه داری کنید و هر زمان که خواستید به واحد پولی دیگه تبدیل کنید و یا به افراد دیگه انتقال بدید

? اما بیت کوین چگونه بدست میاد ؟؟

راه اول : خرید بیتکوین به قیمت روز هست که بسیار گران هستش مخصوصا با ارزش پول ایران

راه دوم :  استخراج بیتکوین یا ماین کردن بیتکوین هست که نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی دارد . هزینه برق برای تولید و استخراج ۱ بیتکوین در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون تومان هست. به غیر از از هزینه برق شما نیاز به تجهیزات سخت افزاری ماینینگ دارید که این تجهیزات در صورتی که بتونید داخل ایران تهیه کنید بسار پر هزینه و گران هستند. به غیر از این مسائل شما نیاز به اینترنت و برق پایدار دارید که در ایران همچین چیزی وجود ندارد.

بنابراین نتیجه میگیریم ماینینگ یا استخراج بیتکوین در ایران برای هر شخصی مقدور و به صرفه نخواهد بود.

?اما امروز یک راه بی دردسر و بدون هزینه و رایگان برای ماین کردن بیتکوین به شما آموزش میدیم . با این روش با استفاده از کامپیوتر شخصی و استفاده از سی پی یو کامپیوتر شما عملیات استخراج انجام میشه و هر چند دقیقه تعدادی ساتوشی ( واحد کوچکتر بیتکوین ) دریافت خواهید کرد .

حالا این سوال پیش می آید که با یک کامپیوتر خانگی مگر میشود بیتکوین استخراج کرد ؟؟

 خب مسلما سرعت استخراج ساتوشی توسط کامپیوتر شما با یک سیستم ۱۰۰ میلیون تومانی بسیار تفاوت دارد اما با این روش شما میتونید با جمع آوری زیر مجموعه سرعت و توان استخراج خود را چند برابر کرده و همچنین از درآمد زیر مجموعه های خود نیز درصد دریافت کنید.

استخراج بیت‌کوین در حال حاضر عمدتا توسط شرکت‌ها یا افراد خصوصی دارای استخر‌های ماینینگ بزرگ مجهز به جدید‌ترین سخت‌افزار‌های ماینینگ، صورت می‌گیرد. این فرایند به منابع محاسباتی عظیم و همچنین برق مصرفی زیادی نیاز دارد.

در اینجا شاید با این پرسش مواجه شده‌اید که این نرم افزار چطور با استفاده از منابع محدود رایانه‌های شخصی بیت‌کوین استخراج می‌کند؟

جواب ساده است، این نرم افزار اصلا فرایند ماین بیت‌کوین انجام نمی‌دهد، بلکه درآمد حاصله را توسط بیت‌کوین به کاربران پرداخت می‌کند.

بنابراین پرسش جدیدی که بوجود می‌آید این است که نرم افزار چگونه این کار را انجام می‌دهد و به وسیله‌ی ماینینگ به کاربران سود پرداخت می‌کند؟

این نرم افزار یا افزونه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج دیگر رمزارزهایی که دارای سختی شبکه‌ی پایین هستند، می‌کند. این افزونه به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد. الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد. در نهایت تمام رمزارزهای استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

▪️این سیستم توسط یک مرورگر و نرم افزار ساده انجام میشود و هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است . فقط کافیست شما هنگامی که از کامپیوتر خود استفاده میکنید عملیات استخراج بیتکوین رو فعال کنید.

? در حال حاضر این تنها روش رایگان استخراج بیتکوین هستش ، به این نکته توجه کنید که پیشبینی شده قیمیت بیتکوین به ۶۰ هزار دلار در سال جاری خواهد رسید و با توجه به ارزش دلار در کشور ما چه رقم بزرگی خواهد شد.شما با فعالیت خودتون و زیر مجموعه هاتون میتونید سرمایه خوبی برای خودتون پس انداز کنید.

?در پایین این مطلب  صفحه آموزش  و لینک دانلود نرم افزار استخراج بیتکوین را قرار دادیم.

? هر چقدر CPU شما قویتر باشه ، سرعت استخراج بیشتره و درآمد شما هم بیشتر …?
پیشنهاد استفاده از سیستم های با CPU های چند هسته ای هست.

استخراج بیت کوین کاملا قانونی هست و توسط دولت نیز تایید شده است و از یه جهاتی به اقتصاد کشور هم کمک میکنه.⁦??
پس جای هیچ نگرانی نیست ?

ضمنا شرکت مذکور تا الان پرداختی داشته و رسیدها موجوده در سایت. ?

فیلم واقعی کسب درآمد ۱٫۳ بیتکوین ( ۹۹۵۴ دلار) توسط یکی از کاربران بااستفاده از این نرم افزار در عرض ۳ ماه را می توانید در کانال زیر ببینید.

جهت آموزش و شروع به کسب درآمد از طریق این نرم افزار می توانید به کانال و صفحه زیر مراجعه نمایید :

  آموزش نصب نرم افزار و کسب بیتکوین رایگان   

کانال آموزشی کسب درآمد از طریق بیتکوین : 

کانال تلگرام نودینو

3 Comments

    حسین حسن زاده

    سلام من می خواهم بیت کوین کار کنم
    ولی بلد نیستم
    واقعا پرداخت می کنن یا خیر
    آموزش دهید
    من تلگرام ندارم
    اگر مقدره برایتان با من تماس بگیرید
    منتظر تماس هستم

      مدیر

      با سلام و احترام
      برای اطلاع از روشهای کسب درآمد از بیت کوین ، همراه با آموزشهای کامل و رایگان لطفا به سایت دلاری مراجعه نمایید.
      http://www.dolari.ir

      مدیر

      با سلام و احترام.
      برادر آموزش کامل کسب درآمد از بیت کوین در سایت دلاری هست.
      لطفا به این وبسایت مراجعه نمایید.
      https://dolari.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*